מחפשים מידע על משכורת QA? כמה מרוויחים בודקי תוכנה?

עבודתם של בודקי תוכנה (אנשי QA) היא לזהות תקלות ובאגים בתוכנות בטרם נעשה שימוש בתוכנות. באמצעות זיהוי התקלות והבאגים ניתן לשפר את הביצועים של התוכנות בצורה משמעותית. 

אנשי ה-QA מבצעים את הבדיקות לאורך כל שלבי הפיתוח של התוכנה, כך ניתן לוודא שהתוכנה אכן עומדת בדרישות שנקבעו ומביאה לתוצאות הרצויות.

בדיקות התוכנה כוללות בדיקות פרטניות ובדיקות מקיפות – של כל הרכיבים ביחד. הבדיקות יכולות להיות ידניות או אוטומטיות. לבדיקות האוטומטיות יש יתרונות רבים, שכן הן מקיפות ביותר, מבצעות את הבדיקות במהירות ועל מספר פלטפורמות יחד. כמו כן, הבדיקות האוטומטיות מפחיתות את הסיכוי לטעויות (בהשוואה לבדיקות ידניות שמתבצעות על ידי בני אדם).

משכורת בודק תוכנה

תכונות של בודקי תוכנה ומה כוללת העבודה של אנשי ה-QA?

אנשי QA צריכים להתאפיין בתכונות מסוימות, שכן בדיקות תוכנה דורשות יצירתיות ויכולת לבצע עבודה לוגית בסביבה טכנולוגית. כמו כן, צריכים אנשי ה-QA לעבוד לצד צוותי פיתוח תוכנה. 

במסגרת תפקידם של אנשי ה-QA, עליהם (כפי שצוין) לאתר באגים. נוסף על כך, על בודקי התוכנה להתאים בין היתר את התוכנה למערכות ההפעלה והמשתמשים, לוודא שהתוכנה איכותית, לבצע בדיקת שרידות לתוכנה ולבדוק את עדכון הגרסאות האוטומטיות.

כמה מרוויח בודק תוכנה או בודקת תוכנה והאם ניתן להתקדם בתחום ולהרוויח משכורת גבוהה עוד יותר?

הביקוש אחר בודקי תוכנה גבוה ביותר, שכן רוב החברות המפתחות זקוקות לאנשי QA, לכן, גם משכורת בודקי תוכנה גבוהה בהשוואה למשכורות אחרות בשוק ותנאי שכר של איש QA הן הרבה פעמים מתקרבים גם לתנאי שכר של אנשי פיתוח במידה ולומדים גם אוטומציה. 

בשנה הראשונה שכר של בודק תוכנה ידני יכול לעמוד על 7,000-10,000 שקלים בחודש. ואנשי QA שעוסקים בפיתוח אוטומציה יכולים להרוויח שכר של 10,000-15,000 שקלים בחודש.

לאחר מספר שנים לא רב יכולה להיות קפיצה גדולה מאוד בשכר, ואנשי QA עם ניסיון באוטומציה ועם וותק של שלוש שנים עד חמש שנים יכולים להרוויח שכר שנע בין 18,000 שקלים ל-23,000 שקלים בחודש וזאת על תפקידי QA משולבים עם QA ידני וכן QA אוטומציה.

קורס QA אוטומציה לומדים אצלנו – ב – QAmasters

במידה ואתם מעוניינים לעסוק במקצוע מבוקש ולהרוויח שכר גבוה, כדאי שתשקלו את האפשרות ללמוד את תחום בדיקות התוכנה. 

אצלנו – בקורס QA ואוטומציה, תרכשו ידע נרחב בתחום ותהיו מוכנים לצאת אל השוק ולעסוק במקצוע מבוקש שיאתגר אתכם, יגרום לכם לחוש סיפוק ויאפשר לכם להרוויח משכורת בודק תוכנה שהיא נאה, ואף גבוהה ביותר ביחס לשכר בשוק.

קורס QA ואוטומציה מקיף, הכולל (כשמו) בדיקות אוטומטיות, בקיאות בבדיקות אלו מעניק לבודק התוכנה יתרון משמעותי על פני בודקי תוכנה שמבצעים רק בדיקות ידניות. 

ניסיוננו רב השנים בתחום הבדיקות והאוטומציה, הידע שצברנו והליווי האישי שאנו מעניקים לכל סטודנט ולכל סטודנטית, יגדילו את הסיכויים שלכם לרכוש את הידע בצורה המעמיקה ביותר. 

במידה שאתם מעוניינים לשאול שאלה בנושא משכורת QA, או להירשם ללימודים, אתם מוזמנים לצלצל אלינו או למלא את הפרטים שלכם בטופס ההתקשרות ונחזור אליכם בהקדם.

דילוג לתוכן