נגיף הקורונה פרץ אל חיינו ושינה את השגרה שלנו מהקצה אל הקצה, חוסר הוודאות שהופיע ניכר במישורים רבים בחיינו, כאשר אחד המישורים שנפגעו בצורה משמעותית הוא העבודה שלנו, הפרנסה שלנו.

סגירת המשק בעקבות בנגיף גרמה לפיטוריהם של עובדים רבים, עסקים וחברות נסגרו ולא מעט אנשים נאלצו לחפש אחר משרות אחרות והכל בכדי להמשיך ולהתפרנס. בתקופות מורכבות, כאשר חוסר הוודאות מאפיין את שוק העבודה, חשוב עוד יותר לעסוק בתחום בו הביקוש אחר עובדים גבוה, בצורה זו, ניתן להגדיל את הסיכויים למציאת עבודה למרות המצב. בתקופות של חוסר וודאות נדרשת גמישות מחשבתית ויצירתיות המאפשרת פתח לאפשרויות חדשות שלא חשבנו עליהן לפניי ואז נגלה כי בכל מצב ניתן לפרוח ולהתקדם.

QA – תחום מבוקש שכדאי ללמוד

אחד המקצועות המבוקשים בעולם ההייטק ובחברות רבות ומגוונות הוא מקצוע ה- QA. 

בודקי התוכנה אחראים על בדיקת תוכנות ומשום שאנו משתמשים במגוון תוכנות מחשב מדי יום והעבודה על תוכנות חדשות אינה פוסקת לרגע, יש צורך באנשים שבקיאים בתחום, לרבות באוטומציה, שמסייעת בייעול תהליכי הבדיקה של התוכנות. 

במסגרת עבודתם של בודקי התוכנה, עליהם לאתר טעויות שנוצרו על ידי המתכנת או האדם שיצר את התוכנה, חשוב מאוד לאתר את אותן טעויות לפני שהתוכנה יוצאת לשוק, שכן במידה שיש בה תקלות, היא עשויה לקרוס. בדיקות התוכנה מתבצעות באופן ידני או באופן אוטומטי ואנשים שבקיאים בשתי השיטות הללו נהנים מיתרון בשוק העבודה.

לצד הביקוש הרב אחר בודקי תוכנה, ניתן לראות שביחס למשרות אחרות בהייטק, דרישות הקבלה אינן גבוהות, מדובר על יתרון משמעותי עבור אנשים שמעוניינים להשתלב במשרת QA ולהתפתח בתחום.

בצל הקורונה: קורס qa מקוון

לצד נגיף הקורונה – לא עוצרים את הלימודים

למרות שנגיף הקורונה פגע בחיינו בצורה ניכרת וגרם לכך שמכללות ואוניברסיטאות רבות אינן פועלות במתכונת הרגילה, ניתן ואף רצוי לנצל את הזמן, ללמוד ולרכוש מקצוע.

המעוניינים בלימודי QA ואוטומציה יכולים להירשם ללימודים המקוונים שלנו ב – QAmasters .

אצלנו, ניתן ללמוד את תחום ה-QA והאוטומציה בצורה מקצועית, בלי לצאת מהבית ובלי לשוטט בדרכים. 

הלימודים שאנו מציעים הינם ברמה גבוהה והתחומים בהם אנו עוסקים מגוונים וכוללים התנסות מעשית. הלימודים נערכים בקבוצות קטנות, המחיר שאנו גובים הגון ביותר ואנו מעניקים יחס אישי לכל תלמיד ותלמידה. 

כמו כן, אנו מסייעים לתלמידינו בכתיבת קורות חיים ובתהליך חיפוש עבודה. 

תקופת הקורונה אומנם פגעה בשגרת חיינו, אך אין זה אומר שעלינו להפסיק את החיים. ניצול התקופה הבעייתית ולמידה של מקצוע מבוקש, יוכלו לסייע מאוד בהמשך.

אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף אודות הקורס המקוון שלנו או אם יש לכם שאלה, אתם מוזמנים לפנות אלינו באמצעות הטלפון או על ידי מילוי הפרטים שלכם בטופס ההתקשרות ונחזור אליכם בהקדם.

דילוג לתוכן