לימודי הייטק אונליין - 2021

בעקבות משבר הקורונה בה אנחנו נמצאים כיום, אנשים רבים מעדיפים לעבוד וללמוד מביתם מבלי להיות תלויים או מוטרדים מהנחיות וסגרים.

ההבנה הזו עזרה לשנות את כל מערך הלמידה המקוונת שלנו, והיום אנחנו מאפשרים לעשות קורסים אונליין, ולימודי הייטק אונליין במספר תחומים.

כיום, יותר ויותר אנשים פונים ללימודי הייטק, וחלק גדול מהתלמידים שלנו עושים קורס הייטק אונליין עם תמיכה מלאה וליווי אישי, ומקבלים מצד אחד את הגמישות של לימוד מהבית, ומצד שני את התמיכה והליווי המלא שעוזרים להם להצליח להתקבל לחברות הייטק מובילות.
לימודי הייטק אונליין אצלינו מאפשרים גם לכם לרכוש כלים וללמוד מקצוע חדש בו תוכלו להשתכר בכבוד, והכל מנוחות ביתכם.

בנוסף, בהמשך תוכלו להחליט איפה תרצו לעבוד מבלי להיות תלויי זמן או מקום, ואפילו במקרים מסויימים תוכלו לעבוד מכל מקום בעולם.

 

מדוע במציאות של ימינו, לימודי הייטק אונליין עדיפים על פני פרונטלים?

חסכון בכסף ובזמן – בדרך כלל קורסים פרונטליים יהיו יקרים יותר מאשר קורס אונליין וזאת בשל עלות התפעול. כמו כן, תחסכו זמן יקר של נסיעות ודלק, ותוכלו לשלב קורס הייטק אונליין עם עבודה – מה שלא תמיד מתאפשר בלימודים פרונטליים.

נוחות – בינינו, אין דבר יותר מספק מלהישאר בפיג'מה. כאשר שלומדים אונליין אנחנו יכולים להרשות לעצמנו לעשות זאת. כמו כן, הרבה יותר נוח ללמוד בבית ולא לסחוב תיק עם לפטופ, להיתקע בפקקים בדרך ללימודים, לאחר לשיעורים ועוד שלל דוגמאות שבטוח קרו לכם.

נגישות – ברגע שהצטרפתם אלינו, אז קורס הייטק אונליין נותן לכם את כל המידע בצורה זמינה בכל רגע נתון ובמרחק קליק אחד.

שיפור הלמידה – בעקבות משבר הקורונה והאילוץ להיסגר ולהישאר בבתים, מערכת הלמידה המקוונת לא מפסיקה להשתפר ולהשתדרג. כיום ניתן ללמוד קורס הייטק אונליין תוך כתיבת הערות בתוך השיעור עצמו, הרצת השיעור אחורה או קדימה בהתאם לצורך (אם פספסתם משהו חשוב שנאמר, או לחילופין אם אתם כבר יודעים את החומר ולא רוצים להתעכב עליו).

שיפור הריכוז – זה לא סוד שכל אחד לומד בקצב שלו. חלק קולטים מהר יותר, חלק לאט יותר. וזה בסדר. לימודי הייטק אונליין מאפשרים לכם ללמוד בקצב שלכם, מבלי להיות תלויים בשאר הקבוצה ובקצב שלה.

התפתחות אישית – לימודי הייטק אונליין דורשים הרבה משמעת עצמית, וכך גם תחושת הסיפוק כשמסיימים. לדעת שלמדתם בעצמכם, והייתם אחראיים לעצמכם, והשגתם את מה שרציתם, לא רק עושה טוב להרגשה האישית שלכם אלא גם נראה טוב על ידי מגייסים. זה מראה שאתם אנשים רציניים, אחראיים, בעלי משמעת עצמית גבוהה ויכולת למידה עצמית מצוינת.

איזה קורס הייטק אונליין מומלץ לקחת למי שרוצה להיכנס להייטק בזמן קצר?

לפני שאתם בוחרים קורס הייטק אונליין, כדאי שתקדישו לעצמכם זמן לשבת ולהחליט מה הכי מעניין אתכם ללמוד.
הסבה להייטק זו החלטה משנה חיים, אבל לא כל אחד מתאים ולכן 
כדאי לבדוק את ההתאמה שלכם לתחום, ולראות האם אתם מתחברים לתחום מסוים יותר מתחומים אחרים.

אנחנו מתמחים בקורסי QA אונליין ובקורסי אוטומציה אונליין, אבל יש לנו קורסים אונליין הקשורים הלייטק בתחומים נוספים.

שמנו לכם פה בהמשך הדף הסברים על תחום הבדיקות וכן תחום האוטומציה ובנוסף תחומים נוספים שיכולים אולי להתאים לכם.

קורס הייטק אונליין - לימודי הייטק אונליין

אחת האפשרויות הכי מהירה והכי טובה להכנס לתחום ההייטק היא לעשות קורס QA אונליין.
כל מוצר באשר הוא, בטרם יוצא לשוק, עובר סדרת בדיקות מעמיקה ומקיפה על מנת לוודא שהוא מורכב בדיוק כפי שהוא אמור, ושהוא מבוצע ברמה הטובה ביותר. האחראיים לכל תהליכי הבדיקות הם בודקי התוכנה, אנשי ה-QA, שיודעים להשתמש ביעילות בכלים ידניים לזיהוי שגיאות ותקלות ולנסח דוחות מפורטים על הבדיקות שבוצעו.
בדיקות תוכנה הוא תפקיד דינמי עם ביקוש רב, שאפשר להיכנס אליו תוך מספר חודשים קצר והוא לא דורש ניסיון קודם בתחום.
קורס QA אונליין מספק היכרות עם מתודולוגיות בפיתוח תוכנה ובדיקה, ניתוח מערכות, בסיסי נתונים. למעוניינים, ניתן להתפתח מתחום בדיקות התוכנה היישר לתחום האוטומציה המבוקש לא פחות.
תנאי הקבלה נוחים ביותר: 12 שנות לימוד, אנגלית בסיסית וראיון אישי.

רוצים להבין קצת יותר? הכנסו לקישור – מה זה QA?

הביקוש במגני סייבר שידעו איך לאבטח בצורה יעילה את המערכות ולהגן על החברה/הארגון מפני חדירות פולשניות עולה בכל שנה, זאת עקב התרבות פשעי סייבר. קורס מגן סייבר מעניק את הידע הנדרש להקמת מערכות מורכבות, תגובה לאירועי אבטחה, הטמעת מוצרי הגנה, אבטחת רשתות, מידע, תשתיות, הקשחת שרתים וכו. על מנת להתקבל לקורס לא נדרש ידע קודם אך יש לעבור ראיון אישי ובחינת התאמה הבודקת יכולת חשיבה לוגית, פתרון בעיות ושליטה באנגלית.
לימוד סייבר זאת בהחלט אפשרות, אך היא לוקחת זמן רב יותר ויש תחרות גדולה מאוד בתחום.

התפקיד מתמקד בניתוח הנתונים באמצעות כלים שונים ותחזוקה שוטפת של מאגרי מידע. הקורס מעניק ללומדים ידע ב- Python Basics, SQL, Database Structures, Power BI. אין צורך ברקע קודם, ועל מנת להתקבל לקורס יש לעבור ראיון אישי ומעבר של בחינה להערכת ידע ומבדק התאמה פנימי.

Java היא שפת תכנות בקוד פתוח הנפוצה ביותר כיום בשוק ומאפשרת למתכנתים חופש פעולה בפיתוח אפליקציות, מערכות מידע, יישומים מבוססי WEB, ושירותי תכנות לצד לקוח וצד שרת. מתכנת JAVA יכול להשתלב במגוון חברות בתפקידים שקשורים בכתיבת קוד, פיתוח אפליקציות, בדיקת קוד ועוד. תנאי הקבלה לקורס כוללים ראיון אישי, מבחן פנימי באנגלית ובמתמטיקה ויכולת בסיסית של עבודה מול המחשב.

ראיתם שאחת האפשרויות הכי מהירה והכי טובה להכנס לתחום ההייטק היא לעשות קורס QA אונליין.
בשנים האחרונות עולם בדיקות התוכנה השתנה וחלק גדול מהבדיקות מבוצע על ידי כתיבה של אוטומציה.

קורס QA אוטומציה משלב גם QA ידני וגם לימוד של קוד ואוטומציה והוא מאפשר לכם להתקדם הרבה יותר מהר בתחום ההייטק ולהגיע לשכר הרבה יותר גבוה מאשר לימודים של QA ידני בלבד.

רוצים להצטרף אלינו ולהיות עוד מספר חודשים בהייטק?
הכנסו לקישור: קורס QA ואוטומציה.

האם אפשר למצוא עבודה בהייטק בעזרת קורסים אונליין?
התשובה היא כן!
תראו פה מה כותבים תלמידים שלנו שעשו אצלינו קורסים אונליין ונכנסו להייטק:

רוצה לראות מה תלמידים שלנו מספרים על הקורסים אצלינו?
תלחץ פה לשמוע המלצות של תלמידים שלנו בקורס QA.

רוצה להצטרף ללימודי הייטק אונליין אצלינו?

תלחץ פה לקרוא על קורס QA אונליין שלנו.

 

דילוג לתוכן