חושבים להתחיל לימודי הייטק?
אמרו לכם שהעתיד נמצא בהייטק?
רוצים לדעת מה זה הייטק?
איזה לימודי הייטק תוכלו למצוא?
האם יש קורס הייטק מומלץ?
האם יש קורס הייטק עם התחייבות לעבודה?
בואו תבינו איזה קורסי הייטק הכי ממולצים לאנשים ללא ניסיון.

מה זה הייטק?

ההגדרה להייטק היא בעצם טכנולוגיה עילית, אך היא הרבה יותר מכך! תחום ההייטק והחברות אשר נמנות איתו מכילות אנשים עם חשיבה יוצאת דופן, שתשוקתם לעצב את העתיד.
המונח הכללי הזה לוקח תחומים כגון פיתוח תוכנה, הנדסת אלקטרוניקה, סייבר, ביוטכנולוגיה, ננו-טכנולוגיה ועוד עשרות תתי-תחומים ומשריש אותם בתחום שרק צובר תאוצה מאז סוף המאה ה-20 ולמעשה הפך לחלק בלתי נפרד מחיינו!

קורס הייטק - לימודי הייטק

איזה קורס הייטק מומלץ לקחת למי שאין לו ניסיון?

לפני שניגשים לשאלה הזאת, חשוב לבדוק אם העבודה בהייטק בכלל מתאימה לכם.

כיום עולם ההייטק מורכב מהרבה תחומים שונים ונישות מגוונות הדורשות יכולות שונות, גם אם הן פחות טכניות או טכנולוגיות. לכן גם אם מעולם לא התעסקתם עם קוד, ובקושי מצליחים להיכנס לחשבון הפייסבוק שלכם, עדיין תוכלו למצוא את התחום שאתם יותר מתחברים אליו ולהצטרף ללימודי הייטק בתחום אשר נראה לכם המתאים ביותר אליכם.

אך עצה ממני אליכם – תחקרו, תלמדו, תגלו תחומים שלא הכרתם עד שתבינו מה באמת מדבר אליכם, מה גורם לכם לרצות לחקור עוד ולרצות לדעת ולהתעמק עוד. זו הדרך הטובה ביותר לגרום לעצמכם להתמיד ולהנות מהתהליך.

איך אפשר להשיג עבודה בהייטק - אחרי שעשיתם קורס הייטק?

כשחושבים על עבודה בהייטק, המחשבה הראשונה שעולה לראש היא עבודה עם מחשבים, ואכן רוב המשרות בארץ בתחום ההייטק קשורות לפיתוח תוכנה או מוצר מסוג שהוא. אך ישנם מגוון תפקידים היקפיים כמו משרות אדמיניסטרטיביות, מכירות, משאבי אנוש, שיווק וכו, ובעבודת צוות משותפת יכולים להשיג את התוצאות הטובות ביותר ולהוציא לשוק מוצר מוגמר ואיכותי שיגיע לקהל רחב ויקבל הכרה ופרסום ראויים.

נגן וידאו

מהם המקצועות המובילים בהייטק? רשימת קורסים רלוונטיים לאנשים ללא ניסיון.
ואיזה קורס הייטק מומלץ לאנשים ללא ניסיון בתחום?

כמעט לכל חברה בימינו יש אתר. לכן, בניית אתרים ותוכנה הוא מקצוע מבוקש ביותר כרגע בעולם ההייטק. העבודה אינטנסיבית ומאתגרת, מפעילה ופותחת את החשיבה וגם מאד מתגמלת, בין אם יש לכם ניסיון או אין ובין אם אתם שכירים או עצמאיים (או שניהם יחד). מציאת עבודה בתחום היא בהחלט אפשרית וזאת בעקבות מחסור של מתכנתים בהייטק.
חשוב להבין שתכנות לא מתאים לכל אחד, וכמו כן התהליך הוא תהליך ארוך ודורשני. ולכן יש לבדוק טוב טוב האם אתם יכולים להתאים לתחום לפני שאתם יוצאים לדרך. חשוב להבין שלא כל תחום של לימודי הייטק יכול להתאים לכל אחד.

לכל תוכנה או מוצר, יש צוות שלם מאחוריו שאחראי להוציא אותו לפועל בצורה הטובה ביותר. יש צוות שמפתח אותו, צוות שמפקח שהכל יתנהל כשורה ובזמן, ויש גם צוות שבודק שהתוכנה או המוצר הם כפי שהלקוח רוצה וצריך. אנשי הבדיקות(אנשי QA) בודקים שהמוצר הוא ידידותי לשימוש, שהוא קל לתפעול ושאין בו תקלות.
למי מאיתנו לא קרה שלחצנו על קישור שהפנה אותנו לשום מקום?
או שחיכינו זמן רב לפתיחת הרשמה למשהו שהתעניינו בו וברגע שנפתחה ההרשמה – האתר קרס?
מטרתו של צוות הבדיקות זה לדאוג שדברים כאלה לא יקרו.
בקישור הבא תוכלו להבין לעומק מה זה QA.

אנשי QA הם פרפקציוניסטים, הם אנשים ששמים לב לפרטים הקטנים, הם אנשי צוות, אנשים בעלי חשיבה יצירתית וחדורי מטרה. אנשי QA נחוצים בכל חברה, קטנה כגדולה. 

זמן הלימודים קצר יחסית, והשכר בהחלט מתגמל, מה שהופך את תחום בדיקות התוכנה (QA) לאחד המובילים בתחום ורבים בוחרים לעשות הסבת מקצוע או שינוי קריירה לבדיקות תוכנה, במיוחד אם אתם מחפשים לימודי הייטק ללא ניסיון קודם.
רוצים להתחיל ללמוד ולהיות עוד מספר חודשים בהייטק?
הכנסו לקישור: קורס QA ואוטומציה עם הכי הרבה תלמידים מרוצים.

היום גם אפשר ללמוד מהבית בקצב שלך עם קורס QA אונליין ולהתקבל לחברות הייטק מהמובילות בתעשייה.

לכל אחד היום יש טלפון. אנחנו רוכשים מוצרים דרך הטלפון, שומרים סיסמאות בטלפון, ובעצם רוב המידע עלינו נמצא בטלפונים שלנו, במחשבים שלנו ובשרתים.
המידע מאד זמין ונגיש, וללא שמירה טובה ונכונה, כל המידע הזה יכול לדלוף.
מידע עלינו, מידע על הממשלה, מסמכים מסווגים ומידע רגיש שיכול להגיע לידיים לא נכונות.

הדרישה לאנשי סייבר טובים, שישמרו על מידע ימנעו דליפות, רבה מאד וקיימות משרות רבות בתחום כמו אנליסט אבטחת מידע, SOC-SIEM, בודק חדירות (איש PT) ועוד. לימודי הייטק בתחום הסייבר הם יותר מאתגרים ויותר ארוכים מאשר קורס בדיקות תוכנה ואוטומציה ולכן לא יתאימו לכל אחד.

אנחנו מוקפים פרסומות בכל מקום. ברדיו, בטלוויזיה, בפייסבוק, בגוגל, על ספסלים ברחוב, על בניינים, איפה שרק נסתכל. לכן כל חברה רוצה וצריכה להופיע על כל המסכים שלנו, ולעשות זאת בצורה הטובה והמקצועית ביותר.
לשם כך דרוש אדם מוכשר ויצירתי, שעבר קורס שיווק דיגיטלי מקיף ויודע לנהל קמפיין פרסומי שיממש את הפוטנציאל השיווקי הטמון בכל מוצר. אנשים אלו מבוקשים כשכירים בהייטק, בדיגיטל, בפרסום ואף כעצמאיים.
אם תחום השיווק והמכירות זה משהו שמדבר אליכם אז אתם בהחלט יכולים לשקול את התחום ואם לא אז אנחנו ממליצים לכם ללכת לתחום של בדיקות תוכנה ואוטומציה היות והתחום הזה הוא הפשוט והמהיר ביותר לכניסה שלכם להייטק.

אנחנו כבר כאן בהייטק, ואתם?
רוצים גם לעשות קורס הייטק אצלנו ולהצטרף לקבוצה גדולה של תלמידים שלנו שעובדים בהייטק?

רוצה להתחיל ללמוד QA ואוטומציה?
תקרא על קורס QA שלנו.

תראה פה וידאו עם חוות דעת של תלמידים שלנו בקורס QA.

לימודי הייטק - שאלות כלליות

חשוב להבין שלמרות שהרבה מכללות הייטק מנסות לשווק לימודי הייטק לכולם, תחום ההייטק לא מתאים לכל אחד, וגם בתוך מקצועות ההייטק לא כל אחד מתאים בשביל להתחיל לימודי היי טק, ובטח שלא בשביל למצוא עבודה בהייטק ללא ניסיון.
אז לפני הכל לפני שאתם רצים לשלם על קורסים ולפני שאתם בודקים איך להיכנס להייטק חשוב מאוד לבדוק האם אתם יכולים להתאים לתחום.
היות ואנחנו מתמחים בתחום בדיקות התוכנה(QA) והאוטומציה, אתם יכולים לעשות אצלנו מבחן מיוחד, אשר נשלח אליכן ובו אנחנו בודקים האם אתם יכולים להתאים לתחום, והאם שווה לכם להתחיל לימודי הייטק בתחום ה-QA.
היכנסו לכאן כדי לבדוק האם אתם יכולים להתאים לתחום ה-QA.

הרבה אנשים רוצים לעשות קורסי הסבה להייטק, לקבל שכר גבוה ולהיות בתחום צומח ועם תנאים טובים מאוד.
אבל מה לעשות. לא כולם מתאימים.
ולכן? חשוב מאוד לבדוק מה תנאי הקבלה בשביל להתחיל לימודי הייטק בתחום שנראה לכם מתאים.
שימו לבד, שחלק מהמכללות לא עושות בכלל מבדקי התאמה, והמלצה שלנו פשוט לא להגיע ללמוד קורסי הייטק במקומות כאלה.
לא הייתם רוצים לגלות שאתם לא מתאימים לאחר ששילמת אלפי שקלים וביזבזתם חודשים של לימוד.
היכנסו לכאן כדי לבדוק האם אתם יכולים להתאים לתחום ה-QA.

עולם ההייטק השתנה עם תחילתה של הקורונה. בעבר כאשר דיברנו על הייטק והזכרנו את המילה קורונה, זה היה בהקשר של בירה קורונה, וכן שאר ההטבות והבילויים שקשורים להייטק. מאז תחילתה של הקורונה עולם ההייטק השתנה והרבה חברות עובדות מהבית.
עולם הקורסים השתנה גם הוא, ואם בעבר אנשים חשבו שהם לא יוכלו ללמוד מרחוק ורצו להגיע תמיד לכיתות הרי שהקורונה שינתה את חוקי המשחק, ולימוד מרחוק הפך למשהו שבשיגרה עם הרבה יתרונות.
רוצים להבין מה היתרונות בלימודי הייטק אונליין? תקראו פה – קורסי הייטק אונליין מכשירים אתכם ליכולות שאנשי הייטק רגילים אליהם ממזמן.

במהלך חיפושכם אחר קורס הייטק אתם יכולים לראות מכללות אשר מפרסמות קורס הייטק עם התחייבות לעבודה. 

תעצרו רגע ותחשבו, נניח ואתם תיהיו ממש גרועים. האם מישהו יקח אתכם לעבודה?
רוב המכללות הללו לא יתנו לכם לקרוא את החוזה, ינסו להסתיר ולמשוך אתכם הכל מיני טריקים של אנשי מכירות. ובחוזה עצמו יהיו כל מיני טריקים ללא שום בושה כמו למשל: "אם לא יצליחו לעזור לכם, אז תיהיו רשאים לקנות קורס אחר בהנחה". בעינינו זאת הונאה ואנו ממליצים לכם להתרחק מהבטחות שאי אפשר באמת לעמוד מאחוריהם. אם כספכם חשוב לכם אנו ממליצים לכם לא להתקרב למכללות אשר לא מאפשרות לראות את החוזה כבר בפגישה הראשונה. מכללות אשר מבטיחות עבודה או כל הבטחה אחרת שאי אפשר באמת לעמוד מאחוריה בצורה אמיתית.

עולם ההייטק הוא עולם ענקי. יש אלפי חברות בארץ ובעולם וחלק גדול מהחברות בכלל לא מתייחס לתעודות כאלה ואחרות. גם אם לא עשיתם בגרות ויש לכם את היכולות הנכונות ואת הרצון, אז עולם הייטק יכול להיות פתוח לפניכם.
לימודי הייטק ללא בגרות זו בהחלט אפשרות למי שלא עשה בגרות ועדיין רוצה להיכנס להייטק.
עשיתם בגרות או לא עשיתם בגרות, זה לא באמת משנה. 
תבדקו האם אתם מתאימים בקישור שלנו.

אולי שמעתם את המושג הזה הסבה להייטק. אבל בינינו כאשר אנחנו עושים משהו אחד ואז לומדים משהו אחר אנחנו בעצם עושים הסבה. ולכן המילים הללו: הסבה להייטק בעצם מייצגות לימודי הייטק, ללא קשר מה עשיתם לפני כן.
אז אם אתם אקדמאים ורוצים לעשות קורסי הסבה להייטק או אם אתם חיילים משוחררים ורוצים להתחיל לימודי הייטק למתחילים או אם אתם עובדים בעבודות שלא קשורות להייטק, או אם אתם מובטלים ואתם רוצים לעשות הסבה להייטק אז הלימודים הם בפועל אותם לימודים, ולא משנה מה הרקע שלכם.
כך שבפועל, אין באמת דבר כזה הסבה להייטק. יש לימודי הייטק 🙂
וקורסי הסבה להייטק הם בעצם קורסי הייטק.
אז אם אתם רוצים לעשות את הדרך שלכם להייטק פשוט תעשו, ואת זה אנחנו יודעים לעשות יותר טוב מכולם, לקחת אנשים ולעזור להם להיכנס להייטק. אז אם אתם רוצים לעשות קורס הייטק מומלץ, תראו פה מה תלמידים מספרים על קורס QA אצלנו.

רוצה להתחיל ללמוד QA ואוטומציה?
תקרא על קורס QA שלנו.

תראה פה וידאו עם חוות דעת של תלמידים שלנו בקורס QA.

דילוג לתוכן