תחום בדיקות תוכנה (QA) הינו תחום מבוקש ביותר, שכן כולנו משתמשים בתוכנות שונות במהלך חיינו ויש צורך ניכר באנשים שבודקים את התוכנות הרבות הללו.

מכיוון שתחום פיתוח מוצרי התוכנה אינו מפסיק לצמוח, הפכו אנשי ה-QA לבעלי מקצוע מבוקשים בשוק העבודה ואנשים שרוכשים ידע בתחום יכולים להשתלב במשרות רבות, להרוויח משכורות נאות ולהתפתח.

הצורך בבדיקות אוטומציה

כשחברה מנהלת את תהליך הבדיקות באופן יעיל, היא יכולה לחסוך הרבה משאבים ולספק מוצרים איכותיים – דבר שמשפר את המוניטין של החברה ומסייע לה לשמור על לקוחותיה ואף להגדיל את מעגל הלקוחות. בשל הצורך להתאים את העבודה לתהליכי הפיתוח המהירים, החלו חברות רבות להיעזר בבדיקות אוטומציה ולשלב אותן עם הבדיקות הידניות. בצורה זו ניתן לבחון מוצרים באופן מהיר ומקיף יותר ולאפשר ללקוחות להשתמש בהם תוך זמן קצר.

קורס QA ואוטומציה לומדים ב- QAmasters 

ניתן להבין שאנשים שמעוניינים להשתלב במשרות שדורשות בדיקות תוכנה שמתבצעות במהירות ויעילות יכולים לשפר את סיכויי הקבלה לאותן משרות על ידי לימוד תחום ה- QA ואוטומציה. שילוב השניים יקנה ללומדי התחום את מלוא הידע הדרוש והם יוכלו לצאת ולהשתלב בשוק העבודה. 

בשורה משמחת עבור המעוניינים להשתלב בעולם ה-QA היא שהיום ניתן ללמוד את התחום במסגרת קורס קצר שמתקיים בכיתות קטנות, כך שכל סטודנט מקבל סיוע ויחס אישי לכל אורך הדרך. קורס שכזה ניתן למצוא אצלנו – ב – QAmasters . 

אנו מציעים לסטודנטים שלנו קורס מוביל – קורס QA ואוטומציה, אותו מלמדים שני מאסטרים שעוסקים בתחום יותר מ-20 שנים. היחס האישי שאנו מעניקים והליווי הצמוד כוללים גם עזרה אישית בכתיבת קורות החיים, חיפוש עבודה והפעלת קשרים עם גורמים שונים. 

תוכנית הלימודים שלנו מקיפה ביותר, במסגרתה רוכשים הסטודנטים ידע בעולם הבדיקות, סוגי הבדיקות, מושגים מרכזיים, כלים מובילים, ניתוח איפיונים, ניתוח תהליכים עסקיים, בדיקות קופסה שחורה, לימודי שפת תכנות Java, לימוד שפת HTML ונושאים רבים נוספים, כאשר לאורך כל תהליך הלמידה מתנסים הסטודנטים בעבודה פרקטית, עוברים מבחנים, מכינים שיעורי בית ועובדים על פרויקטים.

החשיבות של עריכת מבחני התאמה ללימודי QA ואוטומציה

מכיוון שלא כל אחד מתאים ללימודי QA ואיננו מעוניינים לבזבז לסטודנטים שלנו זמן וכספים, אנו מקפידים לבחון את המעוניינים בלימודים ולערוך סדרה של מבחני קבלה, לרבות קיום שיחה אישית. באמצעות הבדיקות אנו יכולים לדעת האם המתעניין בלימודים יכול להצליח למצוא עבודה בתחום, להחזיק בה ולהתפתח. בין התכונות הנחוצות למעוניינים להשתלב בעולם ה-QA יש לציין: סקרנות, יכולת חשיבה מערכתית ורצון לחקור ולזהות כשלים.

אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף אודות הקורס הקרוב או אם אתם רוצים לשאול שאלה, אתם מוזמנים לצלצל אלינו או למלא את הפרטים שלכם בטופס ההתקשרות ונחזור אליכם בהקדם.

דילוג לתוכן