אחד התחומים המבוקשים ביותר בימינו בשוק העבודה הינו בדיקות תוכנה (QA), הסיבה לביקוש הגבוה היא שכמות התוכנות שממלאות את עולמינו נמצאת בגדילה מתמדת ומפתחים בחברות רבות מקדישים שעות ארוכות כדי לפתח תוכנות נוספות שישמשו אותנו. חלק בלתי נפרד מתהליך הפיתוח של התוכנות כולל עריכת בדיקות לאותן תוכנות, באמצעות הבדיקות הללו ניתן לזהות כשלים ובעיות בתוכנות ולערוך תיקונים לפני שהתוכנות מופצות. התפקיד של אנשי ה-QA הוא לערוך את אותן בדיקות. 

על מיקומן המרכזי של בדיקות האוטומציה בחברות

כדי להשתלב בתחום ה-QA יש לרכוש ידע בתחום. ככל שהניסיון והידע גדלים וישנה מוטיבציה – כך ניתן להתקדם ולהרוויח משכורות גדולות יותר. אנשים שמעוניינים לרכוש את הידע בצורה מקצועית, יכולים ללמוד במקום מסודר שמלמד את כל התכנים הרלוונטיים לזמננו. 

כלי מרכזי שמסייע לאנשי QA להשתלב במשרות מובילות הוא רכישת ידע בתחום בדיקות אוטומטיות, זאת בנוסף לרכישת ידע בבדיקות ידניות. 

בדיקות אוטומציה נדרשות לארגונים, חברות ועסקים משום שהן מייעלות את העבודה וחוסכות משאבים רבים. על ידי ביצוע של בדיקות אוטומציה ניתן להעניק ללקוחות שירותים ומוצרים ברמה גבוהה, להגדיל את מאגר הלקוחות הנאמנים ולשפר את התדמית של החברה. שילוב נכון בין בדיקות ידניות ובדיקות אוטומציה מאפשר בחינה מעמיקה ויעילה של תוכנות, כך, ניתן להוציא את התוכנות לשוק במהירות ולהיות בטוחים שהתוכנות איכותיות ונטולות ליקויים.

איך להשתלב בשוק ההייטק? להשתלב בתחום ה-QA: המדריך למתחילים

QAmasters – ללמוד את רזי עולם ה-QA

באמצעות לימודים במוסד איכותי, בו מלמדים מרצים מובילים ובעלי ניסיון רב בתחום בדיקות התוכנה, ניתן להגדיל את הסיכויים להתקבל למשרות ולהשתלב בתחום ה-QA. 

אצלנו – ב – QAmasters, ניתן ללמוד את התכנים הרלוונטיים ביותר ובכיתות קטנות, כך שכל סטודנט מקבל את מלוא תשומת הלב ויכול להפנים את הידע, להתנסות ולצאת אל שוק העבודה כשהוא בשל ובעל ביטחון עצמי.

במסגרת הקורס אנו שמים דגש על רכישת ידע בבדיקות אוטומציה, שכן כפי שצוין –  היכרות מעמיקה עם תחום זה מעניקה יתרון משמעותי בשוק העבודה.

מעבר ללימוד החומר, אנו מסייעים לסטודנטים שלנו לכתוב קורות חיים ולחפש עבודה. 

חשוב לנו לציין שאנו מקפידים לערוך למתעניינים מבחני קבלה ושיחה אישית במטרה למנוע מצב שבו המתעניינים מבזבזים זמן יקר ולומדים תחום שאינו מתאים להם. 

באמצעות מבחני הקבלה והשיחה האישית אנו יכולים לדעת האם המתעניין מתאים לתחום ה-QA והאם כדאי לו להשקיע בלימודים.

אם אתם מעוניינים לקבל מאיתנו מידע נוסף אודות הקורס או לשאול אותנו שאלה, נשמח לעמוד לשירותכם. אתם מוזמנים לפנות אלינו באמצעות הטלפון או למלא את הפרטים שלכם בטופס ההתקשרות ונחזור אליכם בהקדם.

מעוניינים לקרוא חוות דעת של בוגרי הקורס? באתר שלנו תוכלו למצוא חוות דעת של בוגרים שסיימו אצלנו את הלימודים, חוות הדעת נכתבו לאחר שהם חתמו על חוזה העבודה.

דילוג לתוכן