ישנם סטודנטים שלפני הרשמתם לקורס QA, מבצעים השוואה בין מכללות שונות. השוואה שכזו מבורכת! הבעיה מתחילה כשמשתמשים בנתונים ובמידע בצורה לא נכונה. איך זה קורה? הדוגמא הקלאסית היא מתעניין עם מוטיבציה מאד גבוהה, שרוצה להירשם לקורס היוקרתי והמומלץ ביותר. ישנה תפישה מוטעית כי מחיר גבוה = תמורה ראויה. בפועל, זה לא תמיד כך.

המכללה בה התעניינתם שלחה לכם הצעה עם מחיר קורס QA? רגע לפני שאתם נרשמים, דעו מה עומד מאחורי אותו מחיר גבוה. לרוב, המחיר שאתם נדרשים לשלם גבוה לא משום שאתם מקבלים חווית לימוד טובה יותר או ידע רב יותר. המודל של המכללות הוא כלכלי, ושכר הלימוד שלכם – תאמינו או לא, משלם גם את משכורות המרצים, עלויות התפעול והשכירות בעבור המבנה. משלמים יותר ומקבלים יותר? לא תמיד.

מחיר הקורס אמור להיות מושפע מהדברים הבאים:

  • קורס QA / קורס QA + אוטומציה
  • ניסיון המרצים
  • היקף הקורס / הסילבוס
  • חוויית הלימוד שמציעה המכללה

ללמוד מקצוע יוקרתי מבלי לקרוע את הכיס

חשבתם יותר מפעם אחת על לימודי התחום, אך רק המחשבה על מחיר קורס QA גרמה לכם לרדת מהרעיון? אתם לא לבד. הביקוש הגבוה שיש לקורס מעלה באופן טבעי את המחיר שמציעות המכללות השונות. אנחנו לעומת זאת, שמחים להנגיש את הקורס ולהציע אותו במחיר נמוך משמעותית בהשוואה למכללות אחרות. 

לרוב, מחיר נמוך בא על חשבון משהו, אך לא אצלנו. מחיר קורס QA נוח והוגן הוא חלק מהחזון שלנו – לאפשר לאנשים מוכשרים עם מוטיבציה גבוהה לרכוש מקצוע מוערך, מבוקש ויוקרתי. 

אל תתנו למחיר להחליט בשבילכם: מה בודקים לפני שנרשמים?

מחיר קורס QA חשוב ואמור להילקח בחשבון. עם זאת, אל תתנו למחיר הקורס לקבוע בשבילכם. בסופו של דבר אתם רוצים ללמוד ומהטובים ביותר. ולכן, רגע לפני שאתם נרשמים לקורס – הבטיחו את הדברים הבאים:

  • קורס עם עשרות סטודנטים? OUT! כיתת לימוד קטנה? IN! אל תתפשרו על חווית הלימוד שלכם, ודעו: קורסים בכיתות קטנות עולים לרוב יותר כסף, אך בכל זאת אנחנו מתחייבים בפניכם על מחיר הוגן ונוח.
  • מי ילמד אתכם? ישנם קורסים שמלמדים בהם בוגרים שסיימו את לימודיהם לפני שנה. במכללות אחרות, אנשי QA עם ותק של שלוש שנים יהיו המרצים שלכם. זה לא שאתם לא יכולים ללמוד מהם, אלא שאתם יכולים ללמוד ממרצים מנוסים וטובים יותר. אצלנו תלמד ממרצים בעלי ניסיון עשיר של מעל ל-20 שנים!
  • תלמדו בדרך שלכם – אנחנו מתאימים את עצמנו אליכם, וזה אומר שאתם לומדים איך שלכם נוח: בקורס פרונטלי או אונליין. 
  • QA ואוטומציה – למה שתלמדו נישה אחת בתחום אם אתם יכולים לצבור ידע רב יותר ולסיים את הקורס עם יתרון בשוק התעסוקה? אנחנו מלמדים אתכם גם QA וגם אוטומציה.  

אנו נשמח לספר לכם בהרחבה על לימודי בדיקת תוכנה ולהציע לכם מחיר קורס QA. לפרטים נוספים, התקשרו – 052-2702384

דילוג לתוכן