בודק תוכנה – תקרא האם זה המסלול הנכון עבורך?
החיפוש אחר המסלול המקצועי "הנכון" אינו פשוט עבור רבים מאתנו. לא מעט אנשים מחפשים את עצמם במשך שנים ארוכות ואף מחליפים משרות בשל שינויים ברצונות האישיים שלהם או בביקוש הקיים בשוק.
זה יכול להביות בגלל רצוך להתקדם מקצועית או בגלל רצון לשפר את התנאים הכלכליים.

כך או אחרת, יש תחומים בהם הביקוש אחר עובדים גבוה ביחס לתחומים אחרים. אחד מהתחומים הללו הוא ההייטק.

אם אתם מעוניינים להשתלב בתחום ההייטק באופן פשוט יחסית, תוכלו ללמוד כיצד להשתלב בהייטק על ידי קורס בודקי תוכנה ואיך להפוך להיות בודקי תוכנה מקצועיים ומובילים.

מכיוון שעולמנו גדוש בתוכנות, ישנו ביקוש גבוה מאוד לבודק תוכנה מתחיל, כך שהסיכויים למציאת עבודה הם בהחלט טובים למי שעושה מסלול נכון והמשכורת נאה בהחלט. השכר של בודק תוכנה יתחיל בסביבות ה-7000 ש"ח עד כ-10000 ש"ח ואחרי 3-4 שנים אפשר להגיע למשכורות של 20000 ש"ח, למי שלומד אוטומציה.

ניתן להתקבל לעבודה כבודק תוכנה גם ללא שום תואר על ידי קורס בודקי תוכנה של מספר חודשים לא רב אשר בו תוכלו לקבל את הידע המתאים על מנת להכנס לתעשייה ולהיות בודקי תוכנה מתחילים.

כאנשי QA יהיה עליכם לקבל את העבודה שביצעו המתכנתים ולערוך בדיקות איכות. המטרה של הבדיקות הללו היא לוודא שהתוכנה תקינה ושאין בה באגים או ליקויים אחרים. 

בסרטון הבא תוכלו להבין האם כל אחד יכול להיות בודק תוכנה ואלו תכונות רצוי שיהיה לכם בתור בודקי תוכנה על מנת שתוכלו להיות בודקי תוכנה איכותיים.

במידה ואתם רוצים לראות את הסרטון ביוטיוב אתם יכולים להכנס לקישור "האם כל אחד יכול להיות בודק תוכנה?"

מה זה בודק תוכנה ומה תפקידם של בודקי התוכנה? (בודק תוכנה = איש QA)

התפקיד של בודקי התוכנה, אנשי ה-QA דורש עבודה יסודית ביותר, כאשר כל שלב ושלב בתוכנה חייב להיבדק בצורה קפדנית. 
אם נמצאו תקלות, צריכים בודקי התוכנה ליידע את צוות הפיתוח בנוגע לקיומה של התקלה. תאור התקלה בדרך כלל נעשה עם תוכנות לדיווח באגים, לדוגמה אחת התוכנות המובילות לדיווח באגים היא מערכת בשם Jira
לאחר תיקון התקלה בודק התוכנה צריך לוודא שהתקלה באמת טופלה.
במידה ואין תקלות חמורות, יכולה החברה להתחיל להפיץ את התוכנה ללקוחות שלה. 

כדי להיות אנשי QA מקצועיים צריכים בודקי התוכנה להשאר מעודכנים בנוגע לתהליכי הפיתוח והעדכונים ולאחר מכן לקבוע את הבדיקות המקיפות שיש לבצע. עבודה זו כוללת בין היתר: הגדרת המטרות של הבדיקות והיעדים, אפיון סיכונים, קביעת טכניקת הבדיקה, כתיבת התקלות שהתגלו והבדיקות שבוצעו, ביצוע של בדיקות חוזרות, עריכת מעקבים אחר תיקוני באגים, הפצת דוחות לגורמים שונים וביצוע פעולות נוספות.
כמו שאתם בדוודאי מבינים, התפקיד של בודקי התוכנה הוא תפקיד מעניין ומאתגר ויכולת ההתפתחות בו היא רבה, הן מבחינה מקצועית והן מבחינת השכר.

מכיוון שתהליכי הפיתוח הופכים להיות מהירים יותר עם חלוף הזמן, ומשום שחברות רבות מבצעות בדיקות אוטומציה כדי לייעל ולקצר את זמן העבודה, רצוי מאוד עבור אנשים שמעוניינים לרכוש את הידע במסגרת קורס לבחור
בקורס QA שכולל לימודי אוטומציה.

בקישור הזה תוכלו להבין יותר מה זה QA

איפה הכי כדאי ללמוד בדיקות תוכנה?

QAmasters – ללמוד בקורס איכותי ומדויק עם מומחים מהתחום בדיקות התוכנה והאוטומציה קורס בודק תוכנה אשר מכין אתכם לקראת היציאה אל שוק העבודה.

אם אתם מעוניינים לרכוש את הידע הדרוש בזמן קצר יחסית, וללמוד במקום עם אנשים שנמצאים כבר 20 שנים בתחום בדיקות התוכנה אז יש להירשם לקורס בודק תוכנה באתר QAmasters. זהו הקורס היחידי בארץ שכולל קורס QA וגם לימודי אוטומציה ברמה הגבוה ביותר.
ברגע שהצטרפתם לקורס אצלינו אתם תלמדו את החומר בצורה ממוקדת שתכין אתכם לקראת היציאה אל שוק העבודה, ותיתן לכם יתרון על תלמידים שעושים קורס בודקי תוכנה במקומות אחרים.
אתם מוזמנים לפנות אלינו – אל QAmasters ונשמח לסייע לכם לרכוש את כל הידע הדרוש וליהנות מלימודים ברמה גבוהה. 

הניסיון הרב שצברנו בתחום הבדיקות הידניות והאוטומציה מאפשרים לנו להעניק לכם את כל הידע בצורה הממוקדת ביותר שניתן.
תוכלו להיכנס לקישור ולראות חלק קטן מהתלמידים שלנו אשר עובדים היום בהייטק ולשמוע למה הם כל כך ממליצים על קורס בודקי תוכנה ואוטומציה איתנו.

במידה שאתם מעוניינים לקבל מידע נוסף, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר באמצעות הטלפון או למלא את הפרטים שלכם בטופס ההתקשרות ונחזור אליכם בהקדם.

דילוג לתוכן