אתם מתעניינים בלימודי אוטומציה, מתרגשים מעבודה בסביבה ממוחשבת ורוצים לבנות לעצמכם קריירה מפוארת בתחום יציב, מוערך ומתגמל? אנו מזמינים אתכם ללמוד איתנו בקורס אוטומציה ו-QA! כידוע, האוטומציה היא הרצה של פעולות ופקודות מבלי שישנה התערבות אנושית. אוטומציה בהקשר של בדיקות תוכנה – בדיקות שאינן מבוצעות ידנית, אלא על בסיס תוכנה מתקדמת שסורקת, בודקת ומאתרת כשלים וליקויים בתוכנה מסוימת.

אנחנו מזמינים אתכם ללמוד קורס משולב – אוטומציה + QA, המאפשר לכם להכיר לעומק את עולם בדיקות התוכנה – בדיקות ידניות ובדיקות אוטומטיות.

"לא עדיף לי ללמוד רק אוטומציה?"

בסופו של דבר, המוטיבציה ללמוד קורס אוטומציה היא השתלבות בתפקיד מפתח – מוערך, משמעותי ומתגמל. המטרה שלנו היא להכשיר אתכם בצורה יסודית, מעמיקה ונרחבת, וגם להעניק לכם יתרון בשוק התעסוקה. ישנם מוסדות לימוד המציעים קורסים נפרדים – אוטומציה ו-QA, אך אנחנו בוחרים ללמד את הסטודנטים שלנו בתוכנית מקיפה יותר. מדוע? משום שידע = כוח. כשאתם מגיעים עם הכשרה מקיפה יותר, אתם מחזיקים ביתרון אל מול מועמדים נוספים המתחרים אתכם על אותה המשרה.

מנהל צוות שמעוניין לגייס עובד נוסף, ייתן עדיפות לעובד הבקיא גם בבדיקות ידניות וגם בבדיקות אוטומטיות. כמו כן, חשוב להדגיש כי ישנן משרות הדורשות בהיכרות עם עולם האוטומציה וה-QA כתנאי סף. כלומר, היכרות עם צד אחד של המטבע לא תספיק בכדי להגיע אפילו לראיון.

מדוע כדאי ללכת על לימודי אוטומציה משולבים QA

"חשוב לי ללמוד אוטומציה בכיתה קטנה. תוכלו להתחייב על זה?"

בהחלט. לימודי אוטומציה מחייבים אותנו לא רק במרצים מובילים ותוכן מקצועי, אלא גם במעקב אחר קצב התקדמותו של כל סטודנט. לימודים בכיתה קטנה מאפשרים לנו להגיע לכל סטודנט, להיות זמינים לכל שאלה ולהבטיח כי לא נוצרים פערים לאורך הקורס. המטרה שלנו היא לא רק ללמד, אלא גם לסלול את הדרך להצלחה והשתלבות בתעשייה.

"אחרי קורס אוטומציה אוכל להשתלב בשוק העבודה?"

לא רק שהקורס שלנו מבסס את התשתית להשתלבות בתפקיד מפתח, אלא שאנחנו מלווים כל סטודנט שלנו בתהליך חיפוש העבודה. בשונה ממוסדות לימוד אחרים המתנים סיוע במציאת עבודה בממוצע ציונים גבוה, אצלנו אין שורות קטנות וכל בוגר שלנו זוכה ליחס אישי, זמינות גבוהה ומענה מקצועי – עד שנקבל את ההודעה המשמחת: "התקבלתי למשרה שרציתי!". ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו ואנו מחויבים לה.

"העובדה כי אני לומד קורס משולב תשפיע על השכר העתידי שלי?"

נכון מאד. השכר שיציעו לכם בארגונים השונים, מושפע בעיקר משני דברים: ניסיון מקצועי והכשרות רלוונטיות. ככל שתגיעו עם רזומה הכשרות נרחב ומקיף יותר, כך יעריכו אתכם יותר ותתוגמלו בהתאם.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים אודות קורס אוטומציה ו-QA? אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו! הקורס שלנו מוצע במחיר אטרקטיבי ומועבר על ידי
מרצים מובילים בתעשייה.


לפרטים נוספים אודות פתיחת הקורס הקרוב, צרו איתנו קשר.

דילוג לתוכן