החלטתם: אתם רוצים ללמוד את תחום בדיקת התוכנה! עם זאת, מה שמונע מכם להתחיל את לימודיכם, הוא הקושי שלכם לבחור מוסד לימודים. ואכן, ישנם לא מעט בתי ספר המציעים את הקורס המבוקש, כאשר כולם, ללא יוצא מן הכלל, מתחייבים על סילבוס עשיר, מרצים מובילים ומציאת עבודה בקלות עם סיום הכשרתכם.

אז רגע לפני שגם אתם מחזיקים בתואר החדש "סטודנטים", אנו שמחים להשיב לכם על השאלה: היכן כדאי ללמוד בדיקת תוכנה? 

"מה זה משנה איפה אלמד? העיקר שאקבל תעודה"

לצד המתעניינים שמכירים בערכו וחשיבותו של המוסד בו הם ילמדו, ישנם אלו שדבר אחד מעניין אותם – להתחיל ללמוד, וכמה שיותר מהר. התשוקה שבוערת ללימודים חיונית וחיובית, שמרו אותה ועליה! עם זאת, אל תהיו פזיזים ואל תירשמו ללימודים מבלי שאתם מבצעים בדיקות מעמיקות על בית הספר. 

ישנה תפישה מוטעית כי רק תעודת הסיום החשובה. אל תשכחו לרגע כי אתם נרשמים ללימודים בכדי ללמוד. תחום של בדיקת תוכנה ניתן ללמד בכמה דרכים וגישות, בהיקפים ועומקים שונים ובעיקר – ע"י מרצים שונים. איכות הלימוד והתכנים, תשפיע באופן ישיר על הידע שתרכשו לאורך הקורס.  

לומדים את תחום בדיקת התוכנה ממנטורים מובילים!

אתם יכולים ללמוד בדיקת תוכנה בשלל בתי ספר, ממורים פרטיים וטכנית, גם תוכלו ללמד את עצמכם. בפועל, אתם רוצים ללמוד ממנטורים מובילים ומנוסים שמביאים עמם ערך מוסף וקבלות. כשאתם שואלים את עצמכם איפה כדאי ללמוד בדיקת תוכנה, אתם בעצם שואלים את עצמכם "ממי כדאי ללמוד בדיקת תוכנה?".
בטח אם אתם בגיל שכל פיספוס עלול לעלות בזמן ובהרבה מאוד כסף.
אנחנו פוגשים הרבה תלמידים שרצו לעשות הסבה להייטק בגיל 30 או הסבה להייטק בגיל 40 והצטרפו לקורסים ללא בדיקה מקדימה, וגילו פתאום שהמרצים שלהם ללא ניסיון, הרבה פעמים מתחלפים ואין להם באמת מישהו שמלווה אותם.
אני לא צריך לספר לך על ההאכזבה הרבה ובמקרים רבים על ניפוץ החלום.
לאחר כשלון בבחירת מקום לימודים נכון, חלק מהם החליט לוותר על החלום שלו, אם הם רק היו עושים בדיקה אז הם היו יכולים להיות היום בהייטק.
קריטי לבדוק את איכות מקום הלימודים בתחום הזה ספציפי, אם אתה לא יודע איך אתה יכול לפנות אלינו ונשלח לך הסבר מעמיק איך גם אתה תוכל לבדוק איפה הכי טוב ללמוד QA ואוטומציה.

אנו מאמינים כי איכות הלימוד והתכנים משפיעות על הסיכויים שלכם להשתלב בענף, לבצע תפקיד משמעותי ולתרום מקצועית לארגון בו תעבדו. ולכן, הקורס שלנו מועבר ע"י מרצים בעלי רזומה עשיר ומפואר – גל מטלון וצוות ההדרכה שאיתו (רק מרצים עם ניסיון בהובלה של אנשים להצלחה). במכללה שלנו אתם לא לומדים ממרצים נטולי זיקה למקצוע, אלא מאנשים שמכירים את התחום גם "על הנייר" וגם בהיבט המעשי שלו.

איפה כדאי ללמוד בדיקת תוכנה?

אל תוותרו על כיתות לימוד עם יחס אישי

ישנם קורסים המועברים באולמות גדולים אל מול מאות סטודנטים! לא ניתן לטעון שאותם מרצים ומוסדות לימוד לא מלמדים, אך בהחלט עולה השאלה האם שיטת לימוד שכזו יעילה? אנחנו מאמינים שלא. תחום של בדיקת תוכנה חייב להילמד בצורה יסודית ומעמיקה, כאשר הממד האישי והליווי הצמוד – קריטיים להצלחה. 

המטרה שלנו היא לא רק ללמד את אתכם בדיקת תוכנה, אלא ללמד אתכם איך להצליח בתחום! ולכן, אנו מתעקשים ללמד בכתיתות קטנות עם מעט סטודנטים. היתרונות של כיתת לימוד קטנה:

  • לכל סטודנט יש שם, ולא רק תעודת זהות
  • כל סטודנט יכול להביא את עצמו לידי ביטוי 
  • זמינות גבוהה של המרצה לסטודנט 

תעודת הסיום אמנם חשובה, אך מה שחשוב יותר הוא הידע שתוכלו ליישם בתפקיד שתבצעו.
אנחנו מזמינים אתכם להירשם לקורס בודקי תוכנה – אוטומציה ו-QA ממנטורים מנוסים.
לפרטים נוספים אודות פתיחת הקורס הקרוב, התקשרו – 052-2702384 או השאירו לנו פרטים בקישור ונחזור אליכם בהקדם.

דילוג לתוכן